niedziela, 12 grudnia 2010

Trzecia kartka z pamietnika Justina Biebera. :)

2 wrzesnia 2011 r
Wstalem o 9 rano bo zajecia zaczynaja sie o 10. Leb mnie napierdalal tak jak bym sie zjebal ze schodow. Okazalo sie ze Ryan probowal mnie w nocy zgwalcic bo mial chice. A dowiedzialem sie tego od niego samego. Sam sie do tego przyznal. Ubralismy sie i wyjechalismy na sale wykladowa. Pierwsza godzina zajec byla o tym jak to nasz profesor spedzil noc, po czym chcialo mi sie wymiotowac. Jak mozna samemu sobie wsadzic chuja do ryja?
Druga godzina zajec byla o anatomii, trzecia o seksie. Na tej goszinie to sie dopiero dzialo. Tzn.: pani profesor puscila nam film z RedTube, po czym urzadzilismy grupowy gwalt. Ja oczywiscie przeruchalem Ashley, bo to kobieta mojego zycia, Ryan przeruchal pania profesor. Reszta chlopakow przeruchala swoje laski. Tyloo Ashley z calego jaszego roku byla dziewica, a ja ja zdeflorowalem (tak mowi moja babcia o przebiciu cnoty). Po tej calej orgii nikt nie mogl sie ruszac w czasie orgazmu, ale nasze orgazmy nie byly takie normalne, tylko takie jak u swinii, czyli trwaly ponad 30 minut. Bylo poprostu wspaniale. W czasie naszego aktu zaprosilem Ashley na randke. Zgodzila sie oczywiscie, no bo jak mozna odmowic komus takiemu jak mi? To jest chyba nie realne. Pojechalismy do akademika z moim lokarorem sie przebrac, az tu nagle do naszego pokoju wpierdolila sie Ashely ze swoja kolezanka, zrezygnowalismy z randki, tylko zostalismy we czworke, stwierdzilismy, ze bedziemy uprawiac seks grupowy i wrzucimy to na RedTube. Bylismy strasznie podekscytowani, bo kto by nie byl?
Bylo juz dosyc ciemno na dworze, i nagle gdy to robilismy, zgaslo swiatlo, wlasnie mielismy zmieniac pozycje, az poczulem ze cos wchodzi mi do odbytu. To Ryan sie pomylil. Zaczalem wrzeszczec. Ashley szybko wylizala mi odbyt i sie wszyscy ubralismy. Byla juz 24:01 wiec ona i jej koleezanka zostaly u nas na noc. Ashley spala u mnie w lozku a jej kolezanka Jessica spala z Ryanem.
________________________
POZDRO DLA MARTYNY, DOMINIKI, PATRYCJI, KAROLINY, AGATY I OCZYWISCIE IGI:)

MAM DO WAS PYTANIE:
Z Kim Wolalybyscie Sie Przespac: Z Justinem, Codym czy Pattinsonem?? Haha ( odpowiedzcie w komentarzach)
Filmik na dzis z ktorego nie moge sie przestac smiac:
http://www.youtube.com/watch?v=PHKdaqLysAY !!!! Hahhahaha

1 komentarz:

  1. Dzięki za pozdro i wybieram Taylora Lautnera lub Jareda których nie uwzględniłaś ;D :) A mogłabyś mi komentarza również na blogu zostawić :D

    OdpowiedzUsuń